- Блог
- Контакти
- Україна, Київ, вул. Біломорська 1а
- [email protected]
- Зв'яжіться з нами
- Карта сайту
Завдання:
Розробити бренд зону KLEIBERIT для розміщення у форматі «shop-in-shop». Завданням було розповісти у дизайні торгової точки головні переваги бренду, а саме: компанія-експерт у склеюванні будь-яких матеріалів, донесення інформації до покупця про переваги співпраці, демонстрацію бездоганної роботи клієнт-сервісу, використання сучасних каналів комунікації.
Результат:
Сукупність сучасних елементів торговельного обладнання, використання в оформленні корпоративної колірної гами, розумна категоризація продуктової лінійки, зменшена кількість товарів на полиці, наявність виділеної зони для проведення тестових склейок, візуальна чистота сформували єдиний цілісний концепт торговельного приміщення, що дозволяє Клієнту самому зрозуміти, що перед ним професіонали, експерти у своїй галузі, які точно на 100% закриють питання «клієнтського болю».
Кожен елемент інтер'єру виконує важливі функції:
Стіл – призначений для проведення тестових склейок, тим самим показуючи унікальні властивості та переваги продукції та допоміжних матеріалів KLEIBERIT.
Планшет – дозволяє виходити в інтернет, працювати з чат ботом, веб-сайтом компанії та каналами YouTube, соціальними мережами, здійснювати оперативний пошук продукції та інженерів-технологів, демонструвати процеси склеювання та Клієнтські кейси.
Елемент «BOND WITH US» – світлотіньова конструкція, що працює одночасно як елемент брендингу і водночас для привернення уваги як «eye stopper», за рахунок своєї оригінальності.
Монітор – призначений для демонстрації відео інформації про виробника, широкий асортиментний ряд продукції, допоміжних матеріалів та нових продуктів, навчальних роликів з різних продуктів компанії, актуальних кейсів з Клієнтами.
Полиця – призначена для демонстрації міні стендів з продуктами та субстратами, їх використання у процесах склеювання.
Стелаж – мобільна конструкція, яку можна оперативно переміщати у будь-яке зручне місце торговельного приміщення. Призначена для викладення продукції, допоміжних матеріалів та різних POS матеріалів.
Підлогова графіка – елемент брендингу, що пожвавлює та персоналізує і так неформальне приміщення торгової точки.
Замовте консультацію нашого спеціаліста з промокоду "ВАУДИЗАЙН" та отримайте знижку 5% на розрахунок Вашого унікального проекту!