МЕНЮ
Ru Uk En

1. Створіть унікальний образ, що запам'ятовується

Створіть унікальний образ, що запам'ятовується


Хочете, щоб ваш магазин запам'ятали та рекомендували друзям? Тоді сформулюйте ваші основні конкурентні переваги та розкажіть про них в інтер'єрі за допомогою дизайну.

Вивчіть конкурентів, щоб створити свій унікальний образ.

Розкажіть історію вашого бренду, щоб викликати довіру покупців.

Створіть захоплюючі враження від покупок, наприклад, за допомогою системи лояльності та цікавих дизайн-рішень.

2. Формуйте лояльність покупців до вашого бренду

Формуйте лояльність покупців до вашого бренду


Дайте вашим клієнтам трохи більше, ніж просто товар, додавши послуги та сервіси. Ось кілька ідей:

  • Подумайте про можливість надання додаткових послуг і сервісів, наприклад ремонт та налаштування товарів, що продаються.
  • Якщо у вас є онлайн-магазин, зробіть у фізичному магазині зону видачі онлайн замовлень.
  • Розташуйте в зоні очікування зарядні пристрої для смартфонів.
  • Даруйте подарунки та компліменти вашим покупцям, запропонуйте чашку кави або просто склянку води, і Ви неодмінно завоюєте серця покупців.

3. Задіяти всі 5 почуттів людини

Залучайте всі 5 почуттів людини


Впливайте на поведінку людей за допомогою впливу на основні 5 почуттів людини: зір, слух, нюх, дотик і, по можливості, смак.

  1. ЗІР. Створіть приємний та гармонійний для очей інтер'єр. Правильно використовуйте колір: світлі яскраві кольори привертають увагу та асоціюються з дешевшими товарами; приглушені темні відтінки асоціюються із розкішшю. Не забувайте про контраст: розміщуйте світлі товари на темному тлі та навпаки. Грамотно використовуйте один з найважливіших інструментів дизайну магазинів – освітлення, його яскравість та температуру.
  2. СЛУХ. Якщо вам потрібно, щоб покупці швидко рухалися магазином – включайте енергійну музику. Якщо ваш магазин продає товари для VIP клієнтів, краще включати спокійну музику, яка допоможе надати максимальний комфорт. Ви можете використати музику, щоб підкреслити особливість вашого магазину, наприклад, якщо ви продаєте товари лише українського виробництва – підберіть музичний ряд із сучасних українських хітів.
  3. НЮХ. Використовуйте аромати для дії на покупців. Аромати впливають на настрій, фізіологічний стан та пам'ять людини. Цією галуззю займаються спеціалісти аромамаркетингу. Ви можете створити свій унікальний аромат, за яким ваші клієнти будуть впізнавати ваш магазин, проходячи повз із заплющеними очима. За допомогою аромату можна викликати апетит та стимулювати продаж певної категорії товарів.
  4. ДОТИК. Тактильні відчуття також впливають на враження, комфорт та прийняття рішень. Текстура поверхонь (гладка чи шорстка), її температура (холодна чи тепла), твердість чи м'якість, несуть у собі інформацію, яка зчитується на підсвідомому рівні. Наприклад, якщо ви продаєте одяг економ-сегменту для великого потоку покупців, зробіть примірювальні з недорогих матеріалів, таких як ЛДСП та поставте тверду лаву. Таким чином, покупці не будуть проводити надмірно довгий час у примірювальних. Але якщо у вас магазин преміум сегмента, і для ухвалення рішення про купівлю потрібно тривалий час, зробіть примірювальні максимально комфортними: поставте м'яке крісло або диван, виконайте оздоблення з якісних дорогих матеріалів (каменю, дерева, металу).
  5. СМАК. Якщо у вас є магазин продуктів, задіяти смакові органи людини буде максимально просто – запропонуйте покупцям дегустацію ваших товарів. А в тих випадках, коли сфера вашого магазину абсолютно не пов'язана з продуктами, ви можете запропонувати напої або ласощі як комплімент від вашого магазину.

Залишіть заявку

і ми передзвонимо Вам протягом 30 хвилин