МЕНЮ
Ru Uk En

Фірмовий стиль

Враховуйте та впроваджуйте фірмовий стиль в інтер'єр магазину. Логотип, фірмові кольори та позиціонування вашого бренду, позначені у брендбуку, повинні транслюватися у приміщенні та створювати єдиний візуальний образ вашого бренду. Це допоможе сформувати впізнаваність вашого магазину.

Фірмовий стиль інтер'єру магазину


Цільова аудиторія

При створенні дизайн-концепції магазину враховуйте особливості вашої цільової аудиторії: стать, вік, сімейний стан, достаток та захоплення. Дизайн та матеріали з яких виготовлені меблі, оздоблювальні матеріали стін, підлоги та стелі, освітлення повинні відповідати позиціонуванню вашого бренду. Сформуйте портрет ідеального покупця, та розробіть інтер'єр під його потреби. Наприклад, якщо ваш головний покупець – жінки з маленькими дітьми, передбачте в магазині наявність ігрової зони для дітей, а можливо навіть кімнати для годування та сповивання.

Цільова аудиторія магазину


Сформуйте шлях покупця

Опираючись на вихідні дані приміщення, плануйте з розміщенням торговельного обладнання. Розміщуйте меблі, вітрини, стелажі та інші елементи інтер'єру, щоб прокласти шлях для ваших клієнтів по всьому магазину. Враховуйте, з якого боку вулиці йде основний потік покупців. Розміщуйте торгові ряди таким чином, щоб людям було інтуїтивно зрозуміло, в якому напрямку рухатись. Можете використовувати такі прийоми дизайну, як виділення доріжок іншим кольором покриття для підлоги. Пам'ятайте про навігацію, щоб покупцям легко знайти потрібний відділ. Розташовуйте привабливі зони в глибині приміщення та наприкінці проходів, щоб викликати інтерес пройти всередину торгового залу.

Добре продуманий торговий шлях не тільки збільшує шанси покупців здійснити покупку, а й стратегічно контролює наплив відвідуваності вашого магазину.

торгівельний шлях покупця в магазині


Створіть точки притягнення уваги

По-перше, приділіть увагу вхідній групі магазину. Усі ми знаємо, що перше враження має велике значення. Створіть привабливий фасад та цікаві вітрини, щоб привернути увагу покупців та привернути їх до свого магазину.

По-друге, зробіть декілька унікальних по дизайну зон і торгових стелажів, наприклад, таких як «Новинки», «Розпродаж», «ТОП-вибір покупців». Якщо у вас є великий магазин з різними категоріями товарів, візуально розділіть простір магазину на ці категорії за допомогою оформлення інтер'єру. Це допоможе орієнтуватися у просторі та швидко знаходити потрібний товар.

По-третє, приділіть увагу касовій зоні. Розміщення кас має бути зручним і зрозумілим, і водночас не повинно відлякувати покупців зайти до магазину. Розмістіть біля каси товари для імпульсних покупок (дрібні, недорогі товари), щоб збільшити довжину чека.

точки тяжіння уваги


Ергономіка

Зважайте на рекомендовану ширину проходів, щоб не створювати «пробки» в приміщенні. Важливо, щоб меблі та торгове обладнання мали комфортні для покупця розміри. Не розміщуйте надто довгі торгові ряди, якщо не хочете звернути увагу покупців. Краще розділіть їх невеликим проходом чи декоративним роздільником. Якщо у вашому магазині є товари для дітей, поставте їх на нижчому рівні на яскраво оформлені полиці, щоб привернути увагу маленьких покупців. Дизайн торгових стелажів повинен розроблятися під розміри товару та спосіб найкращої його демонстрації. Так, наприклад, одні товари краще виглядатимуть на столах, інші - на гачках, треті - на полицях. Не забудьте про зручність покупця в зоні каси: продумайте конструкцію стійки касира, щоб врахувати потребу поставити кудись сумку та з комфортом зробити покупку. А також пам'ятайте про комфорт вашого персоналу! Бажаєте, щоб ваші продавці обслуговували покупців із посмішкою? Не забудьте поставити для них крісло або стілець, розмістити все необхідне під рукою та забезпечити безпеку.

ергономіка магазину

Залишіть заявку

і ми передзвонимо Вам протягом 30 хвилин