- Блог
- Контакти
- Україна, Київ, вул. Біломорська 1а
- [email protected]
- Зв'яжіться з нами
- Карта сайту
Завдання:
Впровадити зону магазину в концепцію крафтових пив-барів з погляду рітейл-дизайну. Зонування має демонструвати формат 3 в 1: паб – магазин онлайн; інтер'єр має бути без пафосу; дизайн має говорити про персоналізацію сервісу; а торгове обладнання має бути універсальним під мінливий асортимент. Впровадити комунікацію про унікальний асортимент, кращі цінові пропозиції та зручність вибору: випити в барі, взяти з собою або замовити он-лайн.
Результат:
Простір приміщення поділено на 3 функціональні зони: магазин, прилавок для оформлення замовлень та зона бару зі столиками.
На вході розміщується зона магазину, щоб стимулювати покупки. Магазин має «cold room» – професійне холодильне приміщення. Воно поділено на 2 частини: під зберігання кеглів, з яких пиво подається на крани в барі, та під товар, доступний для покупок (напої у пляшках та закуски). Для зручності покупців, пиво на полицях сортовано за сортами, спеціальні пропозиції виділені плашками. Торгові вітрини мобільні та монофункціональні, з можливістю адаптації під різні типи товарів.
Прилавок призначений для оформлення та видачі замовлень. Завдяки планшету покупці можуть ознайомитись з функціями онлайн магазину та оформити доставку. Основне меню бару представлене на великому екрані.
У глибині залу знаходиться зона зі столиками, де гості закладу можуть добре провести час із друзями. При виході з пив-бару вони знову потраплять у зону магазину, що сприятиме розвитку продажів та сервісів.
Дизайн магазину – бару витриманий у корпоративних кольорах, що вигідно візуально відрізняє KNTYNR бар від інших. Інтер'єр приміщення не передбачає дорогих ремонтних робіт, так як виконаний у стилі «Лофт». Дизайн приміщення зручний, стильний та демократичний.
Замовте консультацію нашого спеціаліста з промокоду "ВАУДИЗАЙН" та отримайте знижку 5% на розрахунок Вашого унікального проекту!