Завдання:
Створити на місці монобрендового магазину Beyond - мультибрендовий, в якому гідне місце залишається бренду Beyond, але з'являються нові довгоочікувані бренди. Тому магазин повинен був зберегти певний візуальний зв'язок і впізнаваність з магазином-попередником і водночас виглядати новим, свіжим, яскравим.
Результат:
Дизайн торговельного обладнання зберіг наступність Beyond, проте в цілому образ інтер'єру став новим, яскравим та привабливим. У магазині з'явилися нові функціональні зони, що сприяють тривалому перебування покупців: зона для демонстрацій новинок та проведення майстер-класів та зона «HUB» для спілкування та роботи. В інтер'єрі підкреслюється омніканальність магазину та можливість здійснювати он-лайн покупки. Як результат вдалося збільшити конверсію покупців та обсяги продажу.
Замовте консультацію нашого спеціаліста з промокоду "ВАУДИЗАЙН" та отримайте знижку 5% на розрахунок Вашого унікального проекту!